Categorii blog

PROCEDURA DE RETUR

PROCEDURA DE RETUR

Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.


Există două posibilităţi pentru a returna produsul:

  1. Merg în magazin 

    In  magazinul nostru din Cluj Napoca str Aurel Vlaicu nr 1(Sens Giratoriu Marasti) .

  2. Prezint bonul / factura 
    La recepția magazinului prezint bonul, factura , dacă achiziția a fost înregistrată pe el.

  3. Schimb articolul sau îmi este rambursată contravaloarea 

    În funcție de disponibilitatea stocului în magazin, produsul îmi va fi schimbat conform nevoilor mele sau îmi va fi returnată contravaloarea acestuia.

     

Inlocuire marime: dacă doriți să schimbați mărimea pentru unul sau mai multe produse din comandă, se poate solicita înlocuirea directă a acestora, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR. 

Schimb produs sau culoare: In cazul schimbării culorii sau a produsului integral, este necesară returnarea articolului în cauză, cu restituirea contravalorii acestuia din partea Rasport și plasarea de către dvs. a unei noi comenzi cu produsele dorite.

  1. Mă conectez 

    Mă conectez pe rasport.ro și efectuez o cerere de retur online. Pentru aceasta, complectez Formularul de retur

  2. Împachetez și pregătesc coletul 
    Împachetez produsele(ambalajul original sau altă metodă de protecție). 
    De asemenea, printez formularul obținut în urma efectuării returului sau notez pe o hârtie ce o pun în colet detaliile: Număr comandă, număr retur, motiv retur, cu ce vreau să schimb, detalii cont bancar dacă doresc banii înapoi (IBAN, Titular cont, denumire Bancă).

    Adresă expediție retur:
    SC White Rasnow Invest Srl
    Str. Aurel Vlaicu nr 1-Rasport

  3. Predau coletul curierului

    Rasport o sa formuleze cererea catre firma de curierat ,urmand ca acestia sa va contacteze pentru ridicarea coletului. Rasport acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii.

  4. Primesc produsul schimbat sau contravaloarea* acestuia 
    În momentul recepției coletului, ținând cont de politica de retur a produselor comercializate de Rasport, se va începe procesul de retur sau rambursare. 


    *În cazul în care ați achitat prin card cadou sau cec de fidelitate, contravaloarea vi se va restitui printr-un cod de reducere ce va putea fi utilizat doar online.

MODEL DE FORMULAR DE RETUR

  • În cazul în care doriţi să returnaţi produsul şi să primiţi contravaloarea acestuia, vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE RETUR și să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email contact@rasport.ro împreună cu următoarele informaţii: nume şi prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă*

*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.

Ultimele stiri

Aboneaza-te la newsletter

Urmariti-ne pe

  Produsul a fost adaugat in cos