Transport si retur

 

TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi de minim 199 lei

Rasport.ro vă oferă transport gratuit pentru comenzile ce depășesc 199 de lei. Comenzilor cu valoarea mai mică de 199 de lei li se vor adăuga 15 lei pentru plata transportului, indiferent de locația în care va fi livrat coletul.
După ce comanda dumneavoastră a fost preluată și prelucrată de noi, ea ajunge la curier. Toate comenzile plasate pe site înainte de ora 14:00 vor fi livrate în ziua următoare. Comenzile făcute după ora 14:00 vor fi preluate de curier în ziua următoare și vor ajunge la destinatar în maximum 48 de ore din momentul plasării pe site.
Coletele vor fi expediate la adresa de livrare menționată în formularul completat pe site.

Retur Produse

Ați primit un produs care nu vă place sau mărimea nu este cea potrivită pentru dvs?


Nu este nicio problemă, aveți posiblitatea SĂ SCHIMBAȚI acel produs GRATUIT* sau SĂ PRIMIȚI BANII într-un cont bancar pe acel produs.

*Doar schimbul de mărime pentru același produs (model) este GRATUIT. Dacă doriți schimb de mărime, dar optați pentru un alt model decât cel comandat, schimbul va fi taxat cu 15 lei.

Observație: Schimbarea mărimii se poate face sub două modalități:

1. Așteptați să vină curierul să ridice coletul, iar în momentul în care produsul ajunge la noi îl vom înlocui cu mărimea dorită (ATENȚIE, există riscul ca mărimea să nu mai fie pe stoc, datorită vânzărilor curente), iar în acest caz dumneavoastra veți putea alege din variantele de mai jos, modelul pe care îl doriți:

- vă oferim un alt produs

- vă returnăm suma de bani echivalentă produsului într-un cont bancar indicat de dumneavoastră

- vă oferim un voucher egal cu valoarea produsului returnat

2. Varianta în care dumneavoastră comandați mărimea dorită și în același timp returnați produsul pe care nu-l mai doriți din diferite cauze. În acest caz dumneavoastră o să achitați pentru noua comandă, iar noi o să vă restituim suma de bani pentru produsul returnat în contul bancar indicat de către dumneavoastră.

 

PRIMUL PAS în returnarea unui produs sau mai multe produse (indiferent de motiv) este acela de a completa Formularul de retur, pe care îl găsiți în partea de jos a site-ului la Categoria Suport Clienti sau în contul dumneavoastră de client:

1. Acesta se completează cu opțiunea dorită fie Returnare contravaloare/ Schimb produse.

2. SCHIMBUL DE MĂRIME ESTE GRATUIT pentru primul schimb la Categoria de Încălțăminte și Îmbrăcăminte.Doar schimbul de mărime pentru același produs (model) este GRATUIT. Dacă doriți schimb de mărime, dar optați pentru un alt model decât cel comandat, schimbul va fi taxat cu 15 lei.

3. Pentru returnare contravaloare, suma returnată în contul dumneavoastră o să fie valoarea produsului returnat - 15 lei ce reprezintă valoare transport retur.

 

Despre Returnare Contravaloare:

După ce primim coletul și îl verificăm, veți primi în contul bancar (menționat în cererea de retur) valoarea produsului returnat*

*IMPORTANT:

Coletul ajunge la noi prin 2 optiuni și în funcție de varianta aleasă se scade sau nu, taxa de transport a returului către noi.

1. Fan Courier/DPD - această opțiune, un curier de la Fan Courier sau DPD va veni să vă preia coletul și ulterior din voucher sau banii în cont, o să vi se scadă 15 lei reprezentând taxa de transport către noi a coletului respectiv.

2. Această opțiune vă permite să trimiteți dvs coletul către noi, prin orice firmă de curierat doriți (excepție poșta română), DAR cu condiția să achitați dumneavoastră transportul către noi, direct firmei respective, deci să NU trimiteți cu plata la noi a transportului, pentru că altfel vom refuza primirea acelui colet.

Prin această ultimă opțiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea în lei a voucher-ului sau a banilor în cont, pentru că dvs, v-ați achitat taxa de transport pentru retur, direct acelei firma de curierat cu care ați trimis către noi acel colet.

De reținut: Dacă ați bifat opțiunea 1, atunci un curier va veni la adresa respectivă, să vă ridice coletul, în termen de 1-5 zile lucrătoare. NU este nevoie să sunați dvs la firmele de curierat. Dacă după ce ați finalizat formularul de retur, VĂ RĂZGÂNDIȚI în privința oricărui aspect, cum ar fi opțiunea de transport sau poate nu mai doriți să faceți returul, (ex. păstrați produsele sau le oferiți altcuiva), VĂ RUGĂM să ne contactați în cel mai scurt timp posibil, pentru a vă anula cererea de retur, ca ulterior să faceți una nouă, cu opțiunea dorită.

De reținut: în coletul pe care îl trimiteți către noi, vă rugăm să adăugați și foaia A5 primită în colet. Dacă nu o mai aveți, puteți pune orice hârtie, în care să menționați numele dvs din comandă, cât și numărul de telefon folosit la comanda respectivă.

 

Condiții pentru ca returul să fie acceptat:

  • Dacă au trecut mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
  • Produsul nu a fost purtat/deteriorat sau modificat în niciun fel;
  • Dacă ați generat o cerere de retur prin completarea formularului "Formular de retur" din categoria SUPORT CLIENTI de pe site-ul www.rasport.ro, în mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii sau să ne informați prin e-mail pe contact@rasport.ro de intenția de a face retur;
  • PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat și în Ordonanța 34/2014;
  • Zgomotul produs de încălțăminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs;
  • Mirosul produs de încălțăminte, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs și este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

Important:

  • Vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastră retur, dacă acestea nu sunt ambalate corespunzător (într-un mod care să nu afecteze integritatea produsului) împachetați coletul într-un ambalaj rezistent, apoi sigilat (lipit cu scoci) astfel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului către noi.
  • NU acceptăm coletele trimise cu ramburs, aceste colete vor fi refuzate.
  • Produsele achiziționate online pe RaSport, pot fi returnate și în "Magazinele RaSport" și prin curierat rapid (fără Poșta Română) și FĂRĂ RAMBURS la adresa: Jud. Cluj, Loc: Cluj Napoca, Str Aurel Vlaicu nr 1.
  • Un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să realizezi câte o cerere de retur pentru fiecare comandă plasată.
  • Restituirea banilor se face doar prin virament într-un cont bancar (cel completat anterior la sectiunea IBAN pentru returnare contravaloare"), în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepția returului. Dacă nu aveți cont bancar pe numele dumneavoastră, atunci puteți apela la o rudă sau la o cunostință de încredere și să treceți datele persoanei respective.
  • Vă recomandăm să verificați cu mare atenție datele completate (contul iban etc.) pentru ca noi vom transfera banii în acel cont menționat în căsuța respectivă.
  • Întrucât banii încasați de la clienți sunt virați de firma de curierat într-un cont bancar, singura modalitate prin care noi vă putem returna acești bani este tot într-un cont bancar. Magazinul online RaSport nu lucrează cu bani cash, ci doar cu articole sportive. Din acest motiv orice restituire a banilor se poate face doar într-un cont bancar.
  • Procesul de returnare și de primire a unui nou produs are o durată medie de 5-9 zile lucrătoare.

Abonează-te la newsletter

Urmăriți-ne pe

  Produsul a fost adăugat în coș