Service Trotinete

Produsele care nu sunt ridicate de către client în termen de 180 de zile, din momentul efectuării reparației sau de la data la care i s-a comunicat clientului costul reparațiilor, iar acesta a refuzat explicit sau implicit să le achite, devin automat bunuri mobile abandonate și intră în mod legal în proprietatea RASPORT.ro, conform art.941 alin.2 Cod civil.

RASPORT.ro va putea valorifica bunurile intrate în proprietarea firmei dupa cum va crede de cuviință sau le va putea preda spre distrugere sau reciclare unui operator autorizat în acest sens.

În cazul produselor neridicate în termen de 12 zile, după efectuarea reparației sau de la data la care clientul a refuzat efectuarea reparațiilor contra-cost (produse fără garanție) se poate aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi până la data preluării produsului de către client.

TELEFON SERVICE: 0759 316 695

HAPPY CLIENTS

Abonează-te la newsletter

Urmăriți-ne pe

  Produsul a fost adăugat în coș