Your product has been added on cart !
Coșul pentru cumpărături este gol !

Service Trotinete

ÎNCEPÂND CU DATA DE 18.03.24 SERVICE-UL DE TROTINETE ELECTRICE RASPORT ESTE DESCHIS. MOMENTAN NE OCUPĂM DOAR DE OPERAȚIUNI CE IMPLICĂ PARTEA MECANICĂ A TROTINETEI (operațiunile din tabelul de mai jos).

 

TERMENI ȘI CONDIȚII

*Prețul poate să difere în funcție de tipul de trotinetă și de complexitatea operațiunii.

**Fiecare operațiune este menționată în fișa de reparație. Se oferă bon/factură pentru orice operațiune constată, precum și garanție asupra reparației.

***Pentru reparații complexe se înaintează devizul în baza căruia utilizatorul își dă acordul pentru reparație.

****Pentru alte operațiuni care nu sunt specificate în tabelul cu prețuri, costul operațiunii va fii comunica de personalul autorizat.

*****În condiții normale, termenul de execuție va fii de maxim 4 zile lucrătoare. Dacă complexitatea unei operațiuni va avea ca și consecință un termen de execuție mai mare acest lucru va fii comunicat de personalul autorizat.

******Produsele care nu sunt ridicate de către client în termen de 180 de zile, din momentul efectuării reparației sau de la data la care i s-a comunicat clientului costul reparațiilor, iar acesta a refuzat explicit sau implicit să le achite, devin automat bunuri mobile abandonate și intră în mod legal în proprietatea RASPORT.ro, conform art.941 alin.2 Cod civil. RASPORT.ro va putea valorifica bunurile intrate în proprietarea firmei după cum va crede de cuviință sau le va putea preda spre distrugere sau reciclare unui operator autorizat în acest sens.

*******În cazul produselor neridicate în termen de 5 zile, după efectuarea reparației sau de la data la care clientul a refuzat efectuarea reparațiilor contra-cost (produse fără garanție) se poate aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi până la data preluării produsului de către client.

 

TELEFON SERVICE: 0371 789 153

 

HAPPY CLIENTS

Arrow up icon