Your product has been added on cart !
Coșul pentru cumpărături este gol !

Retur Produse

Ai primit un produs care nu iti place sau marimea nu este cea potrivita pentru tine?
Nu este nicio problema, ai posiblitatea SA SCHIMBI acel produs sau SA PRIMESTI BANII intr-un cont bancar pe acel produs.

Observatie: Schimbarea marimii se poate face sub doua modalitati :

1)Asteptati sa vina curierul sa ridice coletul, iar in momentul in care produsul ajunge la noi il vom inlocui cu marimea dorita (atentie, exista riscul ca marimea sa nu mai fie pe stoc, datorita vanzarilor curente) iar in acest caz dumneavoastra vei putea  alege din variantele de mai jos, modelul pe care il doriti

-o sa va oferim un alt produs 

-o sa va returnam suma de bani echivalenta produsului intr-un cont bancar indicat de dumneavoastra

-o sa va oferim un voucher egal cu valoarea produsului returnat

2.Varianta in care dumneavoastra comandati marimea dorita si in acelasi timp returnati produsul pe care nu-l mai doriti din diferite cauze .In acest caz dumneavoastra o sa achitati pentru noua comanda ,iar noi o sa va restituim suma de bani pentru produsul returnat in contul bancar indicat de catre dumneavoastra .

PRIMUL PAS in returnarea unui produs sau mai multe produse (indiferent de motiv) este acela de a completa Formular-ul de retur, pe care il gasiti in partea de jos a site-ului la Categiria Suport Clienti

1.Acesta se completeaza cu optiunea dorita fie Returnare contravaloare / Schimb produse 

2.SCHIMBUL DE MARIME - este taxat cu 19 lei. Dacă schimbul implică și plata unei sume ramburs se va percepe și o taxă de ramburs de 5 lei.

3.Pentru returnare contravaloare, suma returnata in contul dumneavoastra o sa fie valoarea produsului returnat - 19 lei ce reprezinta valoare transport retur

Despre Returnare Contravaloare:

Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi in contul bancar (mentionat in cererea de retur) valoarea produsului returnat*

*IMPORTANT:

Coletul ajunge la noi prin 2 optiuni si in functie de varianta aleasa vi se scade sau nu, taxa de transport a returului catre noi.

1. Sameday/Fan Courier/DPD- aceasta optiune, un curier de la Fan Courier sau DPD va veni sa va preia coletul si ulterior din voucher sau banii in cont, o sa vi se scada 19 lei reprezentand taxa de transport catre noi a coletului respectiv.

2. Aceasta optiune va permite sa trimiteti dvs coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie posta romana) DAR cu conditia sa achitati dvs transportul catre noi direct firmei respective, deci sa NU sa trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.

Prin aceasta ultima optiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a voucher-ului sau a banilor in cont, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur,  direct acelei firma de curierat cu care ati trimis catre noi acel colet.

De retinut: Daca ati bifat optiunea 1 atunci un curier va veni el singur la adresa respectiva, sa va ridice coletul, in termen de 1-5 zile lucratoare. NU este nevoie sa sunati dvs la acele firme de curierat. Daca dupa ce ati finalizat formularul de retur, VA RAZGANDITI in privinta oricarui aspect, cum ar fi optiunea de transport sau poate nu mai doriti sa faceti returul, (ex. pastrati produsele sau le oferiti altcuiva ) VA RUGAM sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va anula cererea de retur , ca ulterior sa faceti una noua, cu optiunea dorita.

De retinut:In coletul pe care il trimiteti catre noi, va rugam sa adaugati si foaia A5 primita in colet. Daca nu o mai aveti, puteti pune orice hartie, in care sa mentionati numele dvs din comanda cat si numarul de telefon folosit la comanda respectiva.

Conditii pentru ca returul sa fie acceptat :

·         - Daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;

·         - Produsul nu a fost purtat/deteriorat sau modificat in niciun fel;

·         - Daca ati generat o cerere de retur prin completarea formularului "Formular de retur" din categoria SUPORT CLIENTI  de pe site-ul www.rasport.ro, in mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii sau sa ne informati prin e-mail pe contact@rasport.ro de intentia de a face retur

·         - PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat si in Ordonanta 34/2014.

·         - Zgomotul produs de incaltaminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnarii sau garantiei acelui produs;

·         - Mirosul produs de incaltaminte, nu face obiectul returnarii sau garantiei acelui produs si este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

Important:

·        *De asemenea, pentru schimburile sau retururile de mai mult de 2 produse pentru care solicitați ca ridicarea produselor să o facem noi, se va percepe o taxă suplimentară de transport care va fii comunicată în momentul în care sunteți contactat pentru a stabili metoda pe care o alegeți pentru ca produsul să ajungă la noi.

-      -Vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa nu afecteze integritatea produsului) Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent, apoi sigilat (lipit cu scoci) astfel incat sa nu poata fi deteriorat in timpul transportului catre noi.

·         - NU acceptam coletele trimise cu ramburs, aceste colete vor fi refuzate

·         - Produsele achizitionate online pe RaSport, pot fi returnate si in "Magazinele RaSport" si prin curierat rapid (fara Posta Romana) si FARA RAMBURS la adresa: Jud. Cluj, Loc: Cluj Napoca, Str Aurel Vlaicu nr 1

·         - Un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa realizezi cate o cerere de retur pentru fiecare comanda plasata.

·         Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar (cel completat anterior la sectiunea IBAN pentru returnare contravaloare"), in termen de maxim 5 zile lucratoare de la receptia returului. Daca nu aveti cont bancar pe numele dumneavoastra, atunci puteti apela la o ruda sau o cunostinta de incredere si sa treceti datele persoanei respective.

·         - Va recomandam sa verificati cu mare atentie datele completate (contul iban etc) pentru ca noi vom transfera banii in acel cont mentionat in casuta respectiva.

·         - Intrucat banii incasati de la clienti sunt virati de firma de curierat intr-un cont bancar, singura modalitate prin care noi va putem returna acesti bani este tot intr-un cont bancar. Magazinul online RaSport nu lucreaza cu bani cash, ci doar cu articole sportive. Din acest motiv orice restituire a banilor se poate face doar intr-un cont bancar.

·         - Procesul de returnare si de primire a unui nou produs are o durata medie de 5-9 zile lucratoare.

 

Arrow up icon