Categorii blog

Cum ne pregătim pentru schi?

Mai e puțin și în curând marii amatori și profesioniști vor începe sa practice sportul lor preferat skiatul.Din păcate, ca și orice alt lucru din viața aceasta, skiatul ne poate aduce anumite probleme. Numărul mare de accidente poate fi considerat o problemă importantă în rândul schiorilor. Nu te speria, noi suntem aici ca să  te ajutăm și să te informăm ce poți face ca totul să decurgă bine!

Fi atent la faptul că odată ce ai ajuns în stațiunea de schi, organismul tău nu e pregătit să  înfrunte noile condiții climatice. E prea bruscă trecerea toamnă-iarnă și, în consecință, trebuie să îți pregătești corpul, mai ales mușchii picioarelor, articulațiile și echilibrul!

Recomandările echipei Schimag pentru pregătirea corpului:

Cel mai bine ar fi ca să practici sport tot timpul anului, însă pentru mulți dintre noi e destul de greu sa  practicăm în mod regulat. Însă nu este nimic pierdut! Pentru a suplini aceste lipsuri, îți recomandăm să faci sport cu o lună înainte. Sfaturi ca să fie totul mai simplu:

1) Renunță la lift, ia-o pe scări! Mușchii se vor dezvolta!

2) Fă cycling!Ajută la îmbunătățirea vigilenței și a echilibrului.

3) Practică înotul pentru musculatură!
4) Realizează zilnic câteva exerciții de gimnastică!

5) Dansează  pentru a-ți dezvolta echilibrul!

6) Fă stretching pentru consolidarea echilibrului!

Tu ai început să faci aceste exerciții?

Ultimele stiri

Aboneaza-te la newsletter

Urmariti-ne pe

  Produsul a fost adaugat in cos